Castiga un WEEKEND GRATUIT + mic dejun pentru 2 persoane la Pensiunea Casa Ana *** din Predeal !

close, inchide

Articole turism, Locuri de vizitat, Unde sa mananci, Activitati in aer liber, Cumparaturi, Istorie si Cultura

Cauta articole din Romania, oferte de cazare pentru Romania, articole despre turismul romanesc. Lista articole turism Romania. Articole din diverse zone turistice Romania. Informatii zone turistice, informatii turism romanesc, articol turism. Aici gasesti povestiri dintre cele mai interesante vacante si excursii din Romania, locuri unde sa mananci , locuri de vizitat, lucruri interesante despre istoria si cultura romaneasca, activitati in aer liber, cele mai bune locatii pentru cumparaturi si o gramada de alte lucruri interesante din turismul romanesc. Articole zone turistice, frumusetea si bogatia turistica a zonelor turistice din Romania.

Activitati in aer liber   ( 49 ) Locuri de vizitat   ( 69 ) Istorie si Cultura   ( 6 )
Cumparaturi   ( 1 ) Unde sa mananci   ( 5 )

In spatiul format de imbinarea lina a bazinului vaii Muresului cu zona deluroasa a podisului transilvanean, se desfasoara pe o suprafata masurand putin peste 6200 km2, judetul Alba, cu numeroasele ...
V-ati plictisit de stresul de la oras sau de concediile de pe plajele sau locurile binecunoscute dar supraaglomerate de la munte? La ceea ce tânjiti este armonia de pace, liniste ...
Am fost in aceasta statiune "a elevilor si studentilor "de mai multe ori.Aici am facut banchetul cu 3 ani in urma cand am absolvit liceul.Imi place ca are un climat tonic. E ...
Merg de mic pe Valea Prahovei. Sinaia cu Pelesul,Predeal cu cabana Cioplea si Hotel "Orizont",Poiana Brasov,Brasov cu Biserica Neagra sunt cateva locuri minunate prin care am trecu ...
De mic copil am mers pe litoral si am vizitat mai multe statiuni.Am ramas legat de Saturn. De ce? Pentru ca imi ofera tot ce imi pot dori pe litoral:plaja.distractie.relaxare,bucurie. ...
Sfantu Gheorghe, din Delta este raiul pe pamant.Dupa ca am parcat masina pentru cateva zile in Mahmudia,ne-am imbarcat pe un vapor si am ajuns in rusticul" Sfantu"dupa circa 3 ore ...
Sinaia este locul unde merg foarte des deoarece simt ca imi aduce o mare bucurie in suflet.E locul unde imi plimbam copilul atunci cand era mic si locul unde ma opresc chiar cand tranzitez. ...
slanic moldova este o statiune la 40 km de jud bacau, are izvoare de apa pentru tot felul de boli,este o atmosfera linistita,cu aer curat de munte,locul ideal pentru recreere.Statiunea este ...
Plecand de la Pitesti pe mirifica valea Oltului strabatand Carpatii Meridionali pe un traseu de vis si trecand prin Tara Motilor ajungi in frumasa Crisana dominata de minunata statiune Baile Felix ...
Dupa Lacul Rosu am admirat Cheile Bicaz. Incredibile frumuseti! Natura mirifica te copleseste. M-au impresionat dimensiunile colosilor stancosi,aspectul si izvoarele care tasneau din va ...
O zona feerica unde prinzi aripi si patrunzi in alta lume. Vei vedea cum "Ale turnurilor umbre peste unde stau culcate" si vei simti acei pasi de viteaz ce au trecut pe acolo. ...
Am fost la cabana Scropoasa anul trecut de ziua mea si am fost impresionat de amabilitatea gazdelor! nu am ramas noaptea acolo pentru ca am vizitat mai multe obiective turistice si nu am av ...
tara asta,a noastra ,extrem de frumoasa,si plina de viata atunci cind esti cu adevarat in mijlocul naturii.dar sa incepem cu o mica descriere a sarbatorilor de PASTE petrecute pe pirtie.locu ...
Cel mai frumos loc de vizitat este la manastirea Ghighiu,in jud.Prahova,la 2km de com.Barcanesti.Aici este locul cel mai potrivit sa te relaxezi,incarcandu-te cu energii pozitive.Poate ca l ...
Avem multe locuri frumoase in tara dar putina lume le viziteaza si asta din cauza faptului ca TURISMUL este lasat de izbeliste. Si sa lasam de-o parte criticile sa va povestesc cate putin de ...
Daca mergeti la Sinaia sau sunteti doar in trecere si vreti sa mancati bine, dar si sanatos, puteti alege Restaurantul Steaks. Este usor de gasit, in centrul orasului, chiar la strada princi ...
Daca ajungeti la Durau va puteti caza intr-un loc minunat, anume pensiunea Soimul. Este o pensiune de patru margarete, situata intr-o curte imensa, cu teren de tenis, iaz cu pesti, multe fot ...
Manastirea Snagov este situata in mijlocul unei superbe insule din partea de nord a lacului Snagov si a atras de-a lugul timpului miilioane de vizitatori. Este una din ctitoriile domniei tar ...
Am ajuns in Parang la o cabana cumva aruncata de Domnul printre brazi si salbaticie . Liniste, mancare ingrozitor de buna si multa ,fara curent electric, incalzire la sobe pe lemne.Noi tine ...
Tara Hategului.. o lume incredibila unde dinozaurii au poposit candva, demult.. Tara Hategului se afla în Transilvania, la intretaierea acestei provincii istorice cu Banatul si Oltenia ...
Nu pot spune prea multe pentru ca, nu am fost intr-o vacanta de aproape 7 ani,dar cate ceva despre Costinesti va pot spune pentru ca in urma cu ceva ani am fost , daca sa schimbat ceva asta nu mai ...
Am petrecut o saptamana in acest loc, care se afla in jud. Bihor, in apropiere de Piatra Craiului, la Bulz, unde puteti ajunge ori cu masina sau cu trenul. Mi-a placut foarte mult. Cazarea ...
Oameni din campie... Veniti in salbaticia muntelui ,printre splendorile lui, nu contenim o clipa sa ne uluim de tot ce intalnim in cale. Drumul de la Petrosani la Groapa seaca ne vrajeste ...
DA VA POT SPUNE CA AM FOST IN 2009 PE UN TRASEU CARE L-AS MAI FACE DE MULTE ORI PENTRU CA MI-A PLACUT FOARTE MULT, RESPECTIV PE TRASEUL MOLDOVA-LITORALUL ROMANESC(MAMAIA)APOI SPRE SIBIU SI TRANSFAG ...
Acum 5 ani am plecat in nordul Moldovei impreuna cu fratii mei, am vizitat manastirile iar cand am ajuns la Voronet mi-a facut cu ochiul un banner pe care scria " Casa Elena". Nu a ...
la curtea de arges poti vizita manastirea unde se afla moastele sfantei filofteia, catedrala. iar in arges poti vizita barajul vidrarul,zeita electricitati care vazuta pare o minune ma ...
Am fost acum 2 saptamani la Herculane , la pensiunea Soimul si a fost foarte frumos. Peisajele sant superbe. Merita vizitat. Apele termale sant super. In special mi-a placut la hotelu ...
Este un loc mirific. Totul incepe cu un drum serpuit prin padure, unde umbra racoroasa este stapana locurilor. La un moment dat in fata ta se inalta niste stanci impunatoare. Ca sa tr ...
Am fost in 2008 prin predeal intr-o scurta vacanta de 2 nopti sa ne destindem ,sa ne racorim si sa inspiram aer curat de munte.Nu mai retin numele pensiunii dar stiu ca era langa drumul Tar ...
Muntele Ceahlau este un munte unic si foarte frumos pe care curge si cascada Duruitoarea foarte spectaculosa si foarte interesanta.In verile calduroase in Ceahlau este foarte bine deoarece s ...
Statiunea Borsec a fost una dintre cele mai frumoase statiuni din Romania . Dar acuma oraselul este aproape parasit. Statiunea se afla la o altitudine de 900 de m iar aerul este foarte ozoni ...
Calimanesti Caciulata este o statiune foarte frumoasa amplasata pe Valea Oltului,inconjurata de munti, cu un peisaj frumos, este considerata si perla statiunilor de pe Valea Oltului, judetul Valcea ...
In fiecare an am un singur loc unde merg la mare, in Romania, si anume la vila Royal din Eforie Nord. Situata pe plaja Belona la aceasta vila te poti simti ca acasa. Preparatele deosebite di ...
Manastirea Dragomirna se afla intr-o zona superba in zona Moldovei ,este inconjurata de multa verdeata si de multe flori ,acolo se gaseste icoana Maicii Domnului care plange cu mir ,este o zona de o l ...
pestera muierii asa cum este ea denumita are o istorie foarte bogata,pe timp de razboi cand barbatii plecau sa lupte ,femeiile si copii se adaposteau acolo. este amplasata intr-un loc salbat ...
Pensiunea Casa Vera trebuie vizitata!!! Este o pensiune superba din Obcinele Mari ale Bucovinei. Daca mergi acolo o sa ca la mama acasa: manacare traditionala bucovineana gen: papanas ...
anul trecut, in vara a avut loc un trainning la care am participat si eu in zona moeciu;trebuie sa recunosc ca a fost o adevarata placere sa merg pana acolo,mai ales pt ca nu mai fusesem pan ...
Statiunile din Bucegi sunt pentru mine o adevarata gura de aer.Am vizitat tot ce se poate vizita pe Valea Prahovei: Sinaia, Azuga, Poiana Tapului, Predeal, vf.Omul, Vf.Furnica, Piatra Arsa, ...
Weeckendul acesta am avut ocazia sa descopar o zona turistica din Romania mai putin mediatizata...muntii Buzaului..masivul Siriu..trebuie sa mentionez ca desi locuiesc de aproape trei ani in buzau ...
AM VIZITAT DE NENUMARATE ORI ACEASTA STATIUNE CU RESEDINTA LA SFANTU-GHEORGHE,ESTE RENUMITA PRIN MOFETELE SI APELE SALE MINERALE FOARTE BUNE.ARE MULTE HOTELURI,CA DE EXEMPLU;MONTANA ,HEFAIST ...

Zona turistica Bucegi

Relief In lantul Carpati , Bucegii reprezinta un loc aparte , fiind caracterizati de natura rocilor , relieful diferentiat , complexele biogeografice . Arcele de culmi formeaza din Bucegi o potcoava deschisa spre miazazi , din inima careia izvoreste Ialomita .Ramurile ptincipale  ale potcoavei se intalnesc in extremitatea nordica chiar in ...

Esti gata pentru a-ti creste increderea in tine ? Acum chiar poti ! Tabara de dezvoltare personala CONFIDENCE CAMP Increderea in sine cheia succesului ! Acum chiar poti invata acel tip de incredere in tine care sa-ti permita sa cuceresti cei mai inalti munti si cele mai mari obstacole din viata ta. Esti gata sa inveti: - Cum sa ai o solida incredere in tine - Cum sa depasesti limitarile, ...

Bazinul hidrospeologic: Toplita - Comarnic Sinonime : Pestera de la Comarnic Suprafata: 0,10 ha. Este situata (intrarea) in cadrul Ocolului Silvic Resita. Statut legislativ : HCJ Caras Severin nr. 8/20.12.1994; L privind aprobarea Planului de amenajare a teritoriului national - sectiunea 3 - zone protejate. Tip arie - Monument al naturii; CATEGORIA ROM. - B; CATEGORIA IUCN - III ...

Cazanele Dunarii Suprafata 215 ha Localizarea La sud-vest si nord-est de localitatea Dubova, intre Valea Ogradena si Oga-sul Turcului. In aceasta zona Dunarea strabate cea mai ingusta si mai grandioasa zona a Defileului Dunarii, Cazanele Mari fiind despartite de Cazanele Mici de bazinetul Dubova. Obiectul ocrotirii Prin Cazanele Dunarii se intelege portiunea de defileu cuprinsa intre ...

Obiectivele turistice de mare frumusete din Muntii Banatului sunt : Cheile Nerei, Minisului, Carasului; Cazanele Dunarii; Pestera Comarnic din Muntii Aninei; Complexul turistic Semenic; Statiuni: Baile Herculane, Trei Ape; Vestigii istorice si edificii culturale. Chei si defilee Defileul Dunarii(Portile de Fier) cel mai lung defileu din Romania (peste 100 km), se intinde si in judetul ...

Muntii Banatului Cuprinsi intre Defileul Dunarii in sud, culoarul Timis-Cerna in est, Campia Lugojului in nord si o succesiune de dealuri in vest, Muntii Banatului reprezinta subdiviziunea sudica a Carpatilor Occidentali. Ei par o continuare fireasca a Carpatilor Meridionali spre vest, dincolo de culoarul Timis-Cerna, in lungul caruia se afla la o altitudine cu 1000 m mai sca-zuta. Relief ...

Litoralul maritim romanesc are o lungime de 82 km si este cuprins intre Capul Midia si Vama Veche, lungimea totala a tarmului romanesc fiind de 245 km, de la locul de varsare in mare a garlei Musura, pana la sud de satul Vama Veche. Marea Neagra este a treia mare europeana ca intindere si a doua ca adancime.Salinitatea apei este redusa la tarm, temperatura apei vara este de 20 pana la 25C. In ...

Brasov-ul este resedinta si cel mai mare municipiu al judetului Brasov, Romania. Detine titlul de oras-martir. Potrivit recensamintului din 2002, are o populatie de 283.901 locuitori. Statiunea de iarna Poiana Brasov se afla la 12 km ...

Valea Vaserului este amplasata in partea de NE a Muntiilor Maramuresului. Oras important este Viseu de Sus de unde se merge in interiorul Muntiilor Maramures. Ceea ce o face unica este durabilitatea caii ferate care din 1935 functioneaza si este folosita in acelasi scop ca acum 7 decenii. Mocanita a inceput sa devina o atractie dupa anii 1990, dupa ce majoritatea trenuleturilor cu abur au fost ...

romanian languageenglish language

Cauta Cazare

Exemplu: Sinaia , Hotel Continental , Valea Prahovei

Articole recente

Judetul Alba - obiective turistice

statiunea fantanele belis - o recreere de neuitat

ce imi place la - Paraul Rece

atractii turistice - Valea Prahovei

Litoral - Saturn

Zona turistica - Sfantu Gheorghe delta

Sinaia - zona turistica

slanic moldova - statiune balneara

Baile Felix - vacanta de vis

Zona Bicaz - peisaj

Aboneaza-te la Newsletter !

Cele mai noi oferte de cazare .

E-mail:

Oferte de cazare

Situata intr-o frumoasa zona de munte, la doar 3 kilometri de Manastirea Prislop, Casa Lucaci va ... [ cazare Vila Casa Lucaci ]

Spatiu de cazare destinat indeosebi pelerinilor, situat in imediata vecinatate a Manastirii Prislop. ... [ cazare Vila CASA STOICA ]

Vrei sa petreci clipe ne neuitat departe de zgomotul asurzitor al masinilor,poluare stres ... [ cazare Pensiunea Aurore ]

Ofer cazare in casute de lemn (2 sau 4 pers.) dotate cu baie proprie, TV, frigider. Salina se afla ... [ cazare Pensiunea Cristale de Sare ]

Tag-uri Cazare

administreaza cont

concurs online, concurs turism

PUBLICITATE

Aici poate fi oferta ta !

Pentru cei care doresc ca oferta lor sa fie listata aici puteti sa ne contactati, pentru a obtine mai multe detalii , folosind formularul din pagina de contact .