Castiga un WEEKEND GRATUIT + mic dejun pentru 2 persoane la Pensiunea Casa Ana *** din Predeal !

close, inchide

Activitati in aer liber - articole, informatii utile, pareri ale altor turisti

Aici gasesti informatii utile despre Activitati in aer liber din Romania. Poate te-ai saturat de zumzetul cotidian al stresului si vrei sa te relaxezi, simti ca ai nevoie de o vacanta, un concediu de odihna care sa te revigoreze. Daca esti in cautarea unui concediu de odihna, a unei vacante de vis atunci trebuie sa afli detalii referitoare la Activitati in aer liber, doar aici gasesti lucruri interesante si utile despre Activitati in aer liber din Romania. Afla de la alti turisti impresiile lor si cum si-au petrecut ei vacanta.

Daca vrei sa te relaxezi si sa simti din plin armonia naturii, un traseu usor dar splendid este Poiana Tapului - Cascada Urlatoare - Busteni. Aveam nevoie de un pic de incalzire inainte de a face ...
Am petrecut 2 zile minunate la Baile Herculane !Am inceput cu vizitarea clisurii Dunarii, unde este un peisaj de poveste, am mancat pe vapor, am facut multe inregistrari pe camera cu diferit ...
Este un loc in aer liber, unde ai atat munte cat si strand , le poti imbina pe amandoua ;) in primul rand este un strand cu apa termala, care face foarte bine organismului daca doresti te poti caza ...
Baile Olanesti,este un colt de rai,are izvoarele pentru baut cu diferite compozitii care trateaza o gramada de afectiuni rinichi,ficat,diferite alergii. cararile pe munti din apropriere care ...
Am petrecut o saptamana in acest loc, care se afla in jud. Bihor, in apropiere de Piatra Craiului, la Bulz, unde puteti ajunge ori cu masina sau cu trenul. Mi-a placut foarte mult. Cazarea ...
Nu stiu cum e si ce se poate vizita vara,caci noi am fost iarna,si a fost minunat.Hotelul Secret Garden se afla in apropierea partiilor de la Cavnic, spun partii caci sant mai multe,depinde de preferi ...
Am ajuns in Parang la o cabana cumva aruncata de Domnul printre brazi si salbaticie . Liniste, mancare ingrozitor de buna si multa ,fara curent electric, incalzire la sobe pe lemne.Noi tine ...
Aceasta zona este una de munte si are o istorie grea in spate,se pot admira ruinele cetatilor doua la numar Sarmisegetuza si cetatea dacilor, aerul este aproape irespirabi mai ales pentru cei veni ...
Am avut ocazia sa merg la vila Chesa din Targu Mures acum vreo 2 ani pe cand eram in excursie. Sincer, nu ma asteptam sa fie un loc deosebit, asta datorita drumului destul de urat pana acolo. ...
Desi iubesc mult mai mult muntele, o impresie foarte buna o am despre statiunea Venus, unde am fost pentru prima data la mare.Mi-a placut ca plaja era linistita, curata si in fiecare zi ascu ...
tara asta,a noastra ,extrem de frumoasa,si plina de viata atunci cind esti cu adevarat in mijlocul naturii.dar sa incepem cu o mica descriere a sarbatorilor de PASTE petrecute pe pirtie.locu ...
              O zona superba mai ales daca vizitezi si imprejurimile am fost in ciocanesti unde se pastreaza traditiile.Gas ...
LOCUIESC IN FUM ,PRAF, NOROI, AER IRESPIRABIL SI ZGOMOT DE NESUPORTAT.LOCUIESC IN FORFOTA , CLAXOANE REBELE,SCRASNIT DE TRAMVAIE SI STAU LA COZI INTERMINABILEIN FIECARE DIMINEATA CAND PLEC SPRE SER ...
O zona departe de forfota orasului, departe de criza si stres...La Campulung Moldovenesc, te intampina oameni deosebit de ospitalieri, iar pensiunea Dor de Bucovina iti ofera prilejul maxim de rela ...
MANASTIREA NEGOESTI din judetul Calarasi. În satul Negoesti a fost construita în anii 1648-1649 Mânastirea Negoesti, de catre Matei Basarab si Doamna Elena. Actualmente, manastire ...
Am fost in Hasmas de doua ori, in 1998 si in 2001. Zona este foarte frumoasa, probabil si pentru ca nu sunt pensiuni,nici cabane; din cate stiu eu, este doar o cabana de munte a salvamontului. ...
Petrimanu se afla in judetul Valcea. Zona montana deosebit de pitoreasca aflata in preajma unor lacuri de acumulare. Zona montana abundent impadurita strabatuta de raul Galbenu. Infrastruct ...
Buna ziua daca as fi acolo as vrea sa pot vedea toate locurile frumoase pe care le arata frumoasa noastra tara.Sa miros parfumul florilor sa imi adie parul vantul sa simti ca traiesti si sa alergi cu ...
Am sa vorbesc despre statiunea balneoclimaterica Felix, unde am fot de mai multe ori.Este o statiune super din punct de vedere al locatiei si al potentialului pe care il are ( ma refer la ap ...
Ne-a recomandat cineva sa mergem acolo dar a si meritat.Totul a fost de exceptie,de la cazare,personal si pana la mancare.Hotelul Turist dispune de jacuzzi,masa de biliard,tenis de ...
Nu pot spune prea multe pentru ca, nu am fost intr-o vacanta de aproape 7 ani,dar cate ceva despre Costinesti va pot spune pentru ca in urma cu ceva ani am fost , daca sa schimbat ceva asta nu mai ...
Cheile gradistei este un loc fantastic cu peisaje de neuitat, cu un complex hotelier de vacanta care ofera loc de joaca pentru copii,un lac cu lebede foarte frumoase, un bazin cu pastravi,iar daca ...
           Sunt indragostita din copilarie de aceasta statiune, baile tusnad, chiar daca am 51 ani .Mi am dus si copii de multe ori. Aerul p ...
Am fost la cabana Scropoasa anul trecut de ziua mea si am fost impresionat de amabilitatea gazdelor! nu am ramas noaptea acolo pentru ca am vizitat mai multe obiective turistice si nu am av ...
              Am fost in urma cu 15 ani cu copii aici unde ma era ceva un mini hotel o baza tratamen deteriorata dar faceav bine la ...
Weeckendul acesta am avut ocazia sa descopar o zona turistica din Romania mai putin mediatizata...muntii Buzaului..masivul Siriu..trebuie sa mentionez ca desi locuiesc de aproape trei ani in buzau ...
Intr-o zii de 6 mai am petrecut cele mai frumoase clipe cu sotia mea in statiunea Predeal , chiar daca a fost frig dar atmosfera a fost splendida . Am vizitat si cabana Trei Brazi in inima m ...
Este cel mai frumos peisaj din acele locuri. poti face si plaja si gratar si copii au unde sa se joace . combinatia munte si apa este superba .poti merge si cu masina dar s ...
   Pestera Ursilor, se afla la 1600 picioare altitudine in platoul Padesul din Muntii Apuseni, aproape de orasul Stei. Are 3 300 picioare lungime, pe doua nivele, continand schelete de ur ...
avem o tara foarte frumoasa;ar fi pacat sa nu vizitam asa asezari frumoase din cauza infrastructurii care din pacate lasa de dorit,dar totusi veniti sa vedeti aceste locuri minunate si neexp ...
Cabana Barcaciu este situata pe Creasta Fagarasului, locatia sunt sigur ca o gaseste oricine cu usurinta daca este interesat. Stele, margarete...ce sunt alea??? Aaaaa.. va referiti la mi ...
Manastirea Putna este foarte frumoasa.Este o manastire de calugari,cu un cor divin, Acolo este o oaza de liniste si de relaxare. Daca ajungi acolo si stai cateva zile simti ca ti-ai i ...
Am fost in multe statiuni pe litoralul Marii Negre in Romania , in Saturn , Neptun ,Eforie ,Mangalia ,Mamaia , Constanta si nu in ultimul rand , la Costinesti . Pot sa zic ca aceasta statiun ...
Daca vrei sa te bucuri de binefacerile soarelui si mai ales de bai termale, zona 1 Mai este cea mai buna alegere! Beneficiezi si de servicii de calitate cazandu-te la pensiunea Catalina situata in ...
Mraconia este o manastirea situata chiar in locul unde Dunarea paraseste drumul sapat de ea insasi prin munti. Zona este deosebit de pitoreasca, cu toate ca manastirea nu reprezinta ceva deo ...
Mila 23 este un vechi sat pescaresc aflat in inima la Delta. Desi la Mila 23 se poate ajunge doar pe apa - localitatea nu duce lipsa de vizitatori, in special pescari. Aceasta localitate ofera cai ...
Poiana Brasov, un loc in care te simti bine si vara si iarna. Vara, peisajul si multele variante de petrecere a timpului liber te fac sa te simti mai tanar, mai sanatos, mai fericit in corpul tau. ...
In Piatra Neamt este complexul acela turistic unde se gaseste ceva de facut pentru gustul oricarei persoane.este bazin de inot olimpic, bazin pentru copiii,restaurante,cluburi,etc. iar intrarea e a ...
Brasov, orasul de la poalele Tampei,poate fi locul ideal de vacanta al unei familii cu copii mici si nu numai.pe noi ne-a cucerit lipsa maidanezilor, a cersetorilor din centru,prezent ...
Cand simt nevoia de a ma recreea si de liniste plec la Baile Olanesti, fie ca ma duc cu cortul, fie ca ma cazez undeva, totdeauna m-am simtit minunat.O plimbare facuta pe aleea care duce pan ...
Asezare montana din judetul Gorj foarte bine dezvoltata, in special in ultima perioada. Infrastructura buna(iarna se recomanda folosirea lanturilor), oferta bogata de cazare in conditii excelente. ...
In ianuarie 1989 am cunoscut iubirea vietii mele....A fost ceva neasteptat dar am stiut din prima clipa ca EL este omul cu care imi voi petrece restul clipelor...In martie 1989 a fost prima ...
Dragii mei,daca vreti sa aveti o vacanta de neuitat,va recomand -VILA BRAN.De fapt,e alcatuita dintr-un complex de vile, intr-un peisaj extraordinar,ajutat de mainile dibace ale proprietarului. ...
Nu departe de orasul Tg- Ocna ,strajuit de muntii Nemira si Sandru se afla un loc mirific numit Slanic Moldova.Inca de la intrare, te intampina mirosul curat de brad ,aleile cu ...
Govora perla de linga noi. strazi pustii ,paviloane uitate ,doar imaginea fostului izvor mai aminteste de mirosurile copilariei mele ,apa de govora unde sunt izvoarele, de unde imi lua tata mosul meu ...
Sfantu Gheorghe, din Delta este raiul pe pamant.Dupa ca am parcat masina pentru cateva zile in Mahmudia,ne-am imbarcat pe un vapor si am ajuns in rusticul" Sfantu"dupa circa 3 ore ...
Dupa parerea mea, BALI SPA este un loc de vis , ideal ptr cei care vor sa evadeze ptr ceva timp din haosul care ne'ncojoara zi de zi . Masajul balinez , piscina , mancarurile , jacuzzi'ul , sala de ...
Daca doriti sa petreceti un sejur in una din statiunile din Romania pe care sa nu o uitati alegeti una dintre statiuni montane de pe Valea Prahovei. Mie imi place in mod deosebit statiunea P ...
Statiunea Geoagiu Bai, este o statiune int-o zona de munte unde te poti bucura atat de aerul curat al muntelui cat si de beneficiile apei termale.In aceasta statiune se poate merge indiferent de se ...

romanian languageenglish language

Cauta Cazare

Exemplu: Sinaia , Hotel Continental , Valea Prahovei

Articole recente

Judetul Alba - obiective turistice

statiunea fantanele belis - o recreere de neuitat

ce imi place la - Paraul Rece

atractii turistice - Valea Prahovei

Litoral - Saturn

Zona turistica - Sfantu Gheorghe delta

Sinaia - zona turistica

slanic moldova - statiune balneara

Baile Felix - vacanta de vis

Zona Bicaz - peisaj

Aboneaza-te la Newsletter !

Cele mai noi oferte de cazare .

E-mail:

Oferte de cazare

Tag-uri Cazare

administreaza cont

concurs online, concurs turism

PUBLICITATE

Aici poate fi oferta ta !

Pentru cei care doresc ca oferta lor sa fie listata aici puteti sa ne contactati, pentru a obtine mai multe detalii , folosind formularul din pagina de contact .